Sidste nyt om coronavirus

17/4-2020 - Revideret udmelding om genåbning og nødpasning 16. april 2020 (tryk på teksten og dokumentet åbner)

8/4-2020 - Skolen genåbner torsdag d. 16. april for Førskolen t.o.m. 5. årgang. 6. - 9. årgang modtager fortsat undervisning i hjemmet nærmere information sendes på AULA senere i dag.

24/3-2020 - Skolelukningen er forlænget til og med 2. påskedag.

12/3-2020 - Favrskov Kommune, VIGTIG!

Kære forældre

Favrskov Kommunes skoler, SFO, fritidsklubber, ungdomsskole og ungdomsklub holder lukket fra på mandag den 16. marts 2020 og to uger frem.

Alle forældre opfordres til at holde deres børn hjemme.

I perioden etableres der nødpasning for børn af forældre, der varetager jobs i kritiske funktioner på:

• sundhedsområdet
  • i ældreplejen
  • området for socialt udsatte
  • særligt kritiske områder inden for det private

For mere information om evt. nødpasning i skolen for elever i 0.-3. klasse og specialklasseelever på alle årgange klik her: urlen.dk/favrcorona

Alle skolebusser er aflyst, så du skal selv hente og bringe dit barn ved nødpasning.

Specialklasseelever med taxabevilling vil så vidt muligt kunne tilbydes taxakørsel.

Vær opmærksom på at vi beder om en foreløbig tilkendegivelse på behov for nødpasning inden fredag den 13. marts 2020, kl. 13.

Aula kan desværre være ustabil. Følg information fra skolen via ovenstående link, der fungerer som en midlertidig virtuel opslagstavle.

_______________________________________________________________________________________________________________________

12/3-2020 - Annika kl. 17.40

Kære alle

Jeg har vedhæftet et lille orienteringsbrev med de informationer vi pt. har fået.

Kontakt mig endelig, hvis det giver anledning til spørgsmål.

Jeg holder jer løbende orienteret.

Klik her for at komme til orienteringsbrevet

12/3-2020 kl. 7.30

Godmorgen
Aula er igen på overarbejde😊
Angående meddeles om, at jeres barn bliver hjemme kan I skrive til skolens mail ulstrupskole@favrskov.dk
God dag til jer alle😊

Skoleleder

11/3-2020 kl. 23.59 (www.favrskov.dk):

Skoler, dagtilbud og fritidstilbud lukkes i to uger fra mandag den 16. marts 2020, men Favrskov Kommune vil tilbyde pasning af børn af bl.a. ansatte i kritiske funktioner på sundhedsområdet, ældreplejen, politi samt omsorg for socialt udsatte.

Se mere her https://favrskov.dk/nyheder/seneste-nyt-om-corona-situationen?fbclid=IwAR2gvMkfXpbg34wk8_0JBrnNwPoUeTUvzgYZXbfOiuDQKk4-E0UNz29wdN8

11/3-2020 kl. 22.51

Kære forældre og elever
AULA er pt. helt ude af funktion. Derfor information her på facebook.
Der opfordres til, at alle som har mulighed for at holde deres barn/børn hjemme allerede fra i morgen torsdag d. 12. marts, skal gøre det.
Ulstrup Skolen lukker helt ned fra på mandag, dog vil der være en eller anden form for pasningstilbud, til de børn hvor forældrene ikke har andre muligheder.
Jeg holder jer opdateret på AULA løbende eller her på facebook.
Jeg håber, at I vil hjælpe med at sprede denne besked til de, som ikke er på facebook.