16. Januar 2020

Ordstyrer: Kirsten

Referent: David

- Godkendt

- Elever: Milo og Laura kigger ind i at søge penge flere steder ift. nye møbler til klasseværelserne.

- Ledelsen: Der er pt. indskrevet 47 til førskolen, og 48 elever til 0.årgang. Vores medarbejdere har været på besøg i børnehaverne. Ulstrup Skole er udtaget til tilsyn ift. elever, der ikke gik til FP9 i alle fag i sommeren 2019.

- Medarbejdere: der er pt. fem lærerstuderende i udskolingen. De er på skolen frem til og med uge 6. 8.årgang tager til Skills 17.1.20. Terminsprøver i uge 4 på 9.årgang. Der er filmuge for udskolingen i uge 6. Projektuge i uge 9 for 9.årgang. Uddannelsesparathedsvurderingerne er sendt ud til 8. årgang. Vi har onsdag d.15.1.20 afholdt fagdag Fredag uge 6 er der fastelavnsfest for indskolingen.

- Forældre: Intet at bemærke. Forespørgsel fra suppleant til elevrådet om at modtage referaterne fra elevrådsmøderne. 8.årgang skal til Randers og skøjte og spise søndag d.26.1.20

17.15-18.15 Godkendelse af principper fra lørdagens arbejde

- AØ og DK tjekker op på fax og mail og gul tekst i principperne.

- samarbejde med foreninger og andre – RYKKES TIL NÆSTE

-SFO - Godkendt

-Sammenlægning eller deling af klasser - Godkendt

-Skoledagen organisering - Godkendt