24. september 2019

Referent: Randi

- Intet at bemærke

- Elever:

 Velkommen til Laura. Milo, formand. Laura, næstformand.

- Ledelsen:

 Brandøvelse på mandag.

 AULA starter op i uge 43. Intra lukker ned efterfølgende. Det må forventes, at der bliver pres på systemet i starten.

 Plads til barndommen. Internat om inkluderende fællesskaber.

 Morgendagens skole. Hele skolens pædagogiske personale skal afsted.

 Besøg af Ole Krogh (UIF). Ang. udsendelse af spørgeskema omkring udbud og efterspørgsel af fritidsaktiviteter i byen. SB giver accept til at han kan gå videre med dette.

 Vedr. godkendelse af budget for kommende periode. Der skal laves et hørringssvar.

 Vedr. fravær. Orientering om, at Ulstrup Skole er udtaget til audit september 2018 - grundet højt sygefravær og barns 1. og 2. sygedag tidligere. Fokus på, hvordan dette kunne forbedres. Sygefraværet er allerede faldet en del.

- Medarbejdere:

 Lejrskole Skagen 9.

 Bornholm 8.

 Udskolingen normal undervisning i uge 41 bortset fra fredag.

 forældremøder godt afviklet

Samsø 6. - bedsteforældrene var inviteret med i undervisningen og til fremlæggelse bagefter.

 Håndboldkaravanen 0.-5.

 LEGO boost 2.

 Naturfagsvognen på Dannebrogspladsen 3.

 MUGI-test 1.

 Sprogvurdering 0.

 Musikgartneriet 0. Forældre:

 Forældremøder godt afviklet.

 Far-barn-tur 7.

 Planlagt tilsvarende tur for 4.

17.20-17.50 Princip for vikardækning  Revidere princip for vikardækning  Rettelser tilføjet fra sidste sb møde.

- Spørgsmål: Hvad er længerevarende fravær? En uge. Forældre orienteres og det tilstræbes, at det er den samme vikar, der varetager undervisningen.